NIEUWlarocheposay.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie. Door het bezoeken van deze site aanvaar je het gebruik van cookies die het mogelijk maken advertenties op maat aan te bieden, bezoek statistieken bij te houden en het delen van informatie op sociale media te vergemakkelijken. Voor meer informatie en voor de mogelijkheid om het gebruik van cookies uit te schakelen kunt u terecht op de pagina over het cookiebeleid.
0
Back to laroche-posay.com

Lipikar Families

Découvrez comment Lipikar peut changer la vie.

La Roche-Posay engageert zich

La Roche-Posay maakt zich al meer dan 30 sterk
voor een constante ontwikkeling van producten en voorlichting van patiënten om een leven met eczeem zo gemakkelijk mogelijk te maken. Samen met dermatologen overal ter wereld, worden verzorgings- en make-upproducten ontwikkeld die inspelen op de eisen van de gebruiker en het atopisch eczeem zo effectief mogelijk kunnen behandelen. 


Vandaag wordt La Roche-Posay aanbevolen door meer dan 25.000 dermatologen.

Tegenover de families

  • Door steun te verlenen aan pedagogische structuren zoals atopieschooltjes en smeerschooltjes voor zowel volwassenen als kinderen, willen wij bijdragen tot een betere kennis rond de ziekte en de behandelingen. Vandaag zijn er al 80 atopiescholen in 23 landen. Hier wordt aan therapeutische voorlichting gedaan en kunnen ervaringen en adviezen worden uitgewisseld met andere patiënten, met de bedoeling beter met zijn aandoening te leren leven.
  • Sinds 1905 hebben al meer dan 415.000 patiënten een kuur gevolgd in het Thermaal kuuroord van La Roche-Posay (8.000 kuurgangers per jaar).
  • Vanaf 2011 werden in elk land partnerships aangegaan met verenigingen van patiënten met huidaandoeningen.

In Canada bijvoorbeeld, waar meer dan 25% van de kinderen aan eczeem lijden, biedt het programma "100 families" een platform voor de uitwisseling van ervaringen via sociale netwerken. De ouders krijgen gedurende een jaar producten van La Roche-Posay die aangepast zijn aan de atopie van hun kind, om te evalueren hoe de levenskwaliteit van het patiëntje verbetert.

Voor onderzoek

  • Eind 2010 had het merk meer dan 600 observationele en epidemiologische klinische studies opgezet.
  • Een team van artsen staat in voor de real-time analyse van consumentenfeedback in 26 landen.
  • Het fonds van La Roche-Posay heeft sinds haar oprichting in 1995 al 93 beurzen voor dermatologisch onderzoek toegekend.